لیگ برتر فوتبال ایران

خلاصه بازی فولاد ۱ - نساجی ۰

دیدار تیم‌های فوتبال شمس آذر و سپاهان با برتری شاگردان سعید دقیقی به پایان رسید تا زردپوشان اصفهانی که با بازگشت امتیازاتشان صدرنشین شده بودند، صدر را به استقلال واگذار کنند.
کد خبر: ۱۴۳۸۵۹۳
تعداد بازدید : 72

به گزارش جام جم آنلاین، تیم‌های فوتبال شمس آذر و سپاهان در هفته پانزدهم لیگ برتر از ساعت ۱۵:۳۰ و با قضاوت حمید حاج ملک رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود شمس آذر به پایان رسید. رحمان جعفری زننده تک گل این بازی بود.

یکی از نکات اصلی این بازی، بازگشت ۳ بازیکنی (پیام نیازمند، رضا شکاری و رضا اسدی) که قراردادهایشان باید اصلاح می‌شد در ترکیب سپاهان بود.

ژوزه مورایس به دلیل اعتراض به حمید حاج ملک داور بازی در دقیقه ۸۵ از کنار زمین اخراج شد تا در دقایق پایانی بازی نتواند بازیکنان خود را هدایت کند. مورایس با کارت قرمزی که در این بازی دریافت کرد در اولین دیدار نیم فصل دوم و در برابر تراکتور نمی‌تواند روی نیمکت تیمش بنشیند.

گل مردود سپاهان در وقت‌های اضافه

در حالی که سپاهان برای تساوی در این بازی نیاز به گل داشت، میلاد زکی پور با ضربه‌ای زیبا تیرک دروزاه شمس آذر را به لرزه درآورد و در ریباند، رضا اسدی به توپ ضربه زد و توپ وارد دروازه شد که کمک داور آن را آفساید گرفت.

شمس آذر با ۳ امتیاز این دیدار با ۲۰ امتیاز در رده نهم جدول باقی ماند و سپاهان پیش از برگزاری دیدار پرسپولیس و مس رفسنجان با ۳۱ امتیاز در رده دوم جدول باقی ماند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها